۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

onbux upgrade



برای سرعت بخشیدن به سود دهی پیشنهاد میکنم بعد از مدتی با پرداخت مبلغی از سود خود سطح کاربری خود را به سطح golden ارتقاع دهید.

مزایای golden:
  • افزایش تبلیغات روزانه از 4 عدد به 8 عدد 
  • افزایش قابل توجه درآمد ماهیانه و رسیدن به سود دهی خالص بعد از حداقل 3 هفته( این سود به مرور زمان و هر هفته افزایش می یابد)
  • پرداخت مبلغ 1 سنت بابت هر کلیک از طرف زیر مجموعه شما
  • خرید حداکثر زیرمجموعه کرایه ای تا سقف 2000 
  • کاهش زمان محدودیت کرایه از 14 روز به 6 روز
  • و ...                                           برای دیدن بهتر تصویر روی آن کلیک کنید 

برای شروع بعد از عضویت حداقل باید 12 تبلیغ/کلیک را دیده باشید که معمولا طی مدت 3 روز کاری حاصل می شود واین جزء شرایط تغییر سطح کاربری به طرح طلایی و غیره است.

سپس شما می توانید در حساب
OnBux خود از قسمتUpgrade اقدام به خـرید طرح طـلایی کنید.برای خـرید شما احـتیاج به حسـاب بـانـکـی الکترونیکی Liberty Reserve  ,PayPal, AlertPay یا Neteller دارید که افتتاح آن کاملا مجانی است.برای افتتاح حساب می توانید از طریق  هر کدام که مایلید اقدام نمایید.اما ما به شما Liberty Reserve  را پیشنهاد می کنیم زیرا در شـرایط فعلی تحـریم ، این  بـانـک کارایی بیشتری دارد وارزش پول آن بیشتر است.

آموزش خرید طرح طلایی :
 
حال اگر مبلغ تعیین شده در حساب بانکی شما موجود است طبق آموزشی زیر طرح طلایی را خریداری نمایید. تا در مورد بقیه موارد بحث نماییم.
1-
  ابتدا وارد حساب OnBux خود شوید از اینجا (Login) شوید.

2-
  حال در کنترل پنل کلید Extend Upgrade را مشاهده خواهید کرد آن را کلیک کنید.

3-
  در قسمت پایین صفحه رو به روی Golden 12 months حساب بانکی مورد نظر را انتخاب کنید 
 

4-
  برای پرداخت شما نیاز بهLogin شدن در بانک و زدن PIN کد انتقال وجه از آن بانک که موقع ثبت نام در آن بانک به شما داده شد یا خود تعیین کردید دارید،آن را وارد کرده و دکمه موجود را کلیک کنید تا وجه به حصاب سایت واریز شود.

5-
  در صورت طی شدن مراحل انتقال شما بعد از چند ثانیه به سایت مبدا بازگشته و به شما برای Golden شدن سطح کاربری تبریک میگویم.

6-
  اما دوستانی که می خواهند طبق برنامه پیش بروند و Rent یا زیرمجموعه کرایه کنند باید از صفحه اصلی کنترل پنل سایت یا از قسمت Account Summary دکمه Rent Referrals را انتخاب کنند.

7-
 بعد از ورود مشاهده می کنید که در مقابل جمله
Your rental balanceمقدار (0.00) نوشته شده که نمایانگر مبلغ اعتبار خرید شما است. برای بالا بردن اعتبار شما باید بر روی جمله (Click here to add funds) در رو به روی مبلغ اعتبار کلیک کنید

8-
   حال شما باید از یکی از پایانه های معرفی شده اعتبار بخرید و در صورتی که در OnBux مبلغی در Balance شما موجود باشد می توانید از طریق گزینه Main Balance از آن برای خرید اعتبار زیرمجموعه استفاده کنید.

9-
  بعد از انتخاب یکی از پایانه ها مبلغ اعتباری را که لازم دارید مشخص کنید و روی آرم بانک مذکور کلیک کنید تا دوباره مراحل انتقال مانند تغییر سطح کاربری Golden تکرار شود.

10-
  حالا شما به اندازه اعتبارتان می توانید خرید کنید. با بازگشت به صفحه Account Summary و سپس Rent Referrals از میان گزینه های موجود هر مقدار Rent می خواهید انتخاب و سپس خریداری نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم هر بار حداکثر یعنی 100 را انتخاب و خریداری کنید.




 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر